czwartek, 18 kwietnia 2013

Sukieneczka /Kludi

Hej. Nie dodam reszty tamtego postu bo ktoś miał problemy < nieważne> . Dzisiaj mam dla was sukienki , ponieważ u mnie w mieście jest tak gorąco jak w lato ! Hot ! ;) Macie tutaj wierszyk i parę propozycji bo lecę do sklepu po rzeczy na wycieczkę . W tak w ogóle lubicie nosić sukienki ? Moim zdaniem są wygodne i przewiewne . Pasują do każdej figury . Podkreślają atuty. ; ) Ja lecę . Paaa .



SUKIENKA W GROSZKI

Uszyłam dzisiaj sukienkę w groszki.
Wygląda pięknie, tak jak z żurnala.
Tło granatowe w białe kropeczki
A powiewnością, to wprost zniewala.

Głęboki dekolt w kołnierzyk spięty
Wdzięcznie mą szyję bielą opływa.
Króciutki rękaw w formie kimona
Górną część ramion ledwo przykrywa.

W talii ma pasek z bielutką sprzączką,
Nad którym góra jest lekko wdana,
Spódnica w trapez z małą falbanką,
Sięga nie dalej niż do kolana.

Dziś taki ubiór nie jest na czasie.
Dyktator mody dżins preferuje,
Lecz ja niestety nie w żadnych spodniach,
Tylko w sukienkach dobrze się czuję.

Mieszanie stylów, płci i zachowań
Zwykle w naturze chaos wprowadza.
Zaciera funkcje, niszczy granice
I społeczeństwa z wewnątrz rozsadza.

Jestem chirurgiem. Mam męski zawód,
Jednak nie muszę panów małpować.
Ostentacyjnie noszę sukienki,
By swą kobiecość manifestować.

Bo gładkie lico i trochę seksu
Wcale „blondynki” w nikim nie zdradza,
A suknia w groszki i but na szpilce
Także w karierze mi nie przeszkadza.

Czasami płaczę, gdy coś mnie wzruszy,
Lecz to nie dowód żadnej słabości,
Gdy trzeba, jestem twarda jak marmur
Nie tracąc przy tym swej wrażliwości.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz