niedziela, 7 kwietnia 2013






Siemson ! Oto ja ! Zapowiadana od piątku Klaudia . Będę podpisywała się Kludi . ; ) Na dworze właśnie pojawiła się wiosna i zaczęło świecić słoneczko . Postanowiłam , że będę się trochę wyróżniać z tłumu i zamiast tych skórzanych kurtek będę nosiła coś luźniejszego , a mianowicie mówiąc bluzy . Co  sądzicie o sugarpllis ? Moim zdanie są fajne i wygodne oraz świetnie pasują do vans'ów . ; ) Macie tu kilka moich ulubionych . 

  
     





















Muszę już spadać uczyć się na jutro . Mam nadzieję , że się podoba . ;)
                                                                 ~Kludi


4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia,ja chcę vansy,ale jakoś tak moje buty nie przeżyją dłużej niż 2 tygodnie :/ No trudno,mogę pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki sam problem , ale w moim mieście są takie podróbki i są w dość przystępnej cenie to sobie dwie pary kupiłam . ; ) ~Kludi

      Usuń
  2. Boskie :*** Ale ja wole conversy.....Zginę :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te bluzy :** Zakochałam się w nich : D Oj takk.. vansy by się przydały : P

    OdpowiedzUsuń