czwartek, 11 kwietnia 2013

Ostre kolce , czyli ćwieki / Kludi

Siemanko. Dzisiaj mam dla was więcej czasu ,ponieważ jutro mamy dni otwarte ^^ . Jutrzejszy dzień zapowiada się obiecująco. Nie miałam dzisiaj za ciekawego pomysłu , ale coś udało mi się wykombinować. Każdy przedmiot z ćwiekami jest bardzo ostry . ; ) Wolicie bluzki z ćwiekami ze sklepu , czy może własnoręcznie doczepiacie ? Ja mam chyba jedną bluzkę z ćwiekami ze sklepy , ale przy najbliższym kieszonkowym zamierzam kupić ćwieki na sztuki . Mam jeszcze jedno pytanko.Chcecie coś się o nas dowiedzieć ? Jak tak to piszcie w komentarzach pytania . Dobra . Ja już wam nie truję . Żegnam . ; )

                                                                                                                                 ~Kludi





1 komentarz: