poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Gwiazda / Kludi

Hejo ! Dzisiaj była na konkursie recytatorskim , wiec jestem cała dla was . Miała dodać posta o motywie krzyża ale , że mi się w ogóle nie podoba postanowiłam , że zrobię post o rzeczach związanych z popularnymi gwiazdami. Na pierwszy odstrzał idą chłopaki z One Direction. < Tak lubię ich . + Masz jakiś problem? > . Później będzie Justin Bieber , Rihanna , Bruno Mars , Grubson , B.R.O. , Little Mix,Taylor Swift.

1. One Direction-lubię ten zespół , najbardziej Harrego , ale wszyscy chłopcy  to głuptaski ; ) Jak na razie moja ulubiona piosenka to One Way Or Another
                                    
-Bluzki
 

-Bluzy 
-Biżuteria:




2.Justin Bieber - lubię jego piosenki , jak na razie nie mam ulubionej bo bez przerwy go nie słucham , ale uważam , że fajnie , że przyjechał do Polski bo dzięki temu spełniły się marzenia Belibers ;)
-Bluzki:
-Bluzy
-Biżuteria :



3.Rihanna-lubię praktycznie jej każdą piosenkę . Moim zdanie jest śliczna i bardzo utalentowana 
                                                           
-Bluzki


-Bluzy


 
4.Bruno Mars -podoba mi się jego jedna , czy tam dwie piosenki . Ma ładną cerę ;)
-Bluzki


-Biżuteria


Resztę dodam za parę minut bo idę do sklepy porzeczy na wycieczkę .;)Do zobaczenia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz