wtorek, 12 marca 2013

Rzemyki , rzemyki wszędzie rzemyki  *o* / Natalka . 


Czeeść , ostatnio zauważyłam , że te bransolletki z rzemykami i nie tylko są modne byłam w plazie chyba a tam te bransoletki , byłam w biedronce tam tez i tak dalej :D mi tam się podobają są kolorowe , pasują do kolorowych ubrań idelalnie i nie tylko ^^ czego wicej chceć :> ! 







Mam taką jedną z Kątów Rybackich : )
Dobra macie tu troche zdjęć :D  Czyż one nie są fajne ? :D  Od dziś będe Wam pisać piosenki na dziś , możecie tez sami je przesyłać , pod  komętarzami albo na poczte i piszcie swoje imie i nazwisko ;d
mój email : natka3046@wp.pl 

Dobra idę , miłej nocy życze ;d  Piosenką na dziś jest : 

Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko . 


1 komentarz:

  1. Och!Są prześliczne,muszę sobie taką skołować.
    A ta 3 jest bombowa! <3
    Zapraszam do mnie jako nowa blogerka :)
    http://katherinesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń