piątek, 8 marca 2013

Bo ja chcę już wiosnee   / Natalka .  Modne , wiosenne dodaki - zawsze spoko :* !

Siemanko :> Lubię chodzić , po takich sklepach jak  Cropp , House , C&A , New Yorker , Diverse itd . 
No więc ostatnio , jak byłam zauważyłam że są już okulary typu 'kujonki" , szczerze ? podobają mi się :D Są świetne :D Ale tak się składa że nie tylko okulary , kolorowe dodatki np. portwele w pastelowych kolorach , szaliki itd ^^ Jak tak na to patrze to od razu na myśl przychodzi mi wiosnaa ! ;d  Macie tu troche zdjęć , te dodatki możecie znaleść w Croppie :)















Okulary - 26.90 zł .
Szaliki wiosenne róż i niebieski z różem - 31.89 zł .
Szalik w kolorze limonki - 26.90 zł .
Portwel niebieski - 31.89 zł .
Potrwel żółto-biały - 40.90 zł .
Portwel w odcieniach różu - 35.90 zł .
Branosletka z żemyków - 17.90 zł .
Czapka - 44.89 zł .
pasek - 22.90 zł .  

                                  Wiosnooo ! :DD



1 komentarz: