czwartek, 7 marca 2013

GALAKTYKAAA ! :)

Hej , dodaje nowy wpis tym razem / Natalkka :D

Hmm , zastanawiałam się co dodać .. mam tyle pomysłów i nie wiedziałam który wybrać , ale już wybrałam ! :> 

Ostatnio zauważyłam w G-d , Trn , i w necie  ,że  coraz więcej ubrań jest własnie w galaktykę , ostatnio byłam w New Yorker i tam też widziałam bluzy , leginsy itd , oraz w Kelly w G-d tylko że same legisy .  

Szczerze , mówiąc nie wiem czy do szkoły bym takie ubrała , ale na zabawe ,   i inną okoliczność jak najbardziej ! ;d Tylko trzeba mieć chude nogi , w moim przypadku , do leginsów :D 

Chiałam Wam napisać kto wymyślil  ten styl , ale nie mogę go znaleść w internecie , może jutro przy okazji dodania następnego wpisu jak znajde napisze ^^ .

Macie tu trochę zdjęć ^^ Galaxy :) 




Mi się nawet podobają ! :D Huehuehue ; > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz