sobota, 22 grudnia 2012

~~ Tu Natt . :D Tak , sobie myślę , że skoro Tymbarkowa coś dodała o sobie, to ja też coś dodam . :D 

1 Moje imię to Natalia . ( W szkole na mnie mówią Natalka , rzadko Natalia ) : ) 
2 . Mam 13 lat . 
3 . Chodze do pierwszej klasy gimnazjum do OSSP ( Ogólnokształcąca szkoła sztuk pięknych ) 
4 . Moje ulubione przedmioty to podstawy projektowania i rzeźba ! :D 
5 . Lubie experymentowac z modą ,  lubię tworzyć , fotografować nature i nie tylko ^^ . 

6 . W gimnazjum jestem z przyjaciółką Weroniką i przyjacielem Hubertem  <3 . 
7 . Lubię chodzić ubrana kolorowo ! : ) 
8 . Od pewnego czasu zaczełam słuchać 1D :D
9 . Lubię spędzać czas ze znajomymi i przyjaciółmi ! *.*  
               i tak dalej . ;d . Ogólnie jest jeszcze dużo rzeczy , alee by mi długo zajeło pisanie :D
 ``  No to Siemankoo . ; ** . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz