sobota, 15 grudnia 2012

Cropp .

Hey . W piątek byłam w Cropp'ie . W niecie nie mogłam zanleźć tych rzeczy , które tam wyszperałam , więc wzięłam kilka zestawów z internetu .  Zestaw nr 1 - Kurtka i czapka .  Zestaw nr 2 - z kolekcji Moustache .
Zestaw nr 3 - bluza i rurki z kolekcji Vibration .  A do tego , nie jako zestaw ale ot , tak ;D . Buzka z kolekcji Moustache i bluza z kolekcji Fake X-mas .  Porada dla was : kiedy chodziłam po sklepach widziałm dużo różowych dodatków i ubrań . Tak więc wyciągajcie je z szaf !! Czas na nasycony róż !!! .
Piosenka na dziś : One Day / Reckoning Song - Asaf Avidan ;D .

 Kurtka kosztuje 399,99 zł . Jest śliczna . Podoba mi się wzór na niej . ;D .
Czapka kosztuje 34,99 zł . Ma fajne kolory i w dodatku jest z ciepłej wełny , czy coś ;D .
Sweterek jest śliczny i kosztuje 89,99 zł . 

Do sweterka dobrałam różowe spodnie z suwakami na nogawkach u dołu . Spodnie kosztują 69,99 zł . 

Bluza ma fajny nadruk i na zimę jest ciepła . Kosztuje 99,99 zł . 
Do bluzy , polecam różowe rurki za 79,99 zł . 

                               Bluza kosztuje 99,99 zł . Według mnie ma fajny , świąteczny nadruk . ;D

Bluzka Moustache za 39,99 zł . Fajny nadruk . Moustache's przeminęły ? Nie dla mnie ;D.

1 komentarz: