czwartek, 20 grudnia 2012

Coś z Turcji .

Hey . Właśnie znalazłam ciekawą stronę  Turecką o modzie  . Są tam różne fajne zestawy . Już dziś dodaje wam dwa zestawy na Sylwestra ;D . Piosenka na dziś : Mistletoe - Justin Bieber .
Sukienka , kopertówka i pierścionki idealnie ze sobą współgrają . 
Myślę , że buty pasują do tego zestawu . Co wy na to ?
A do tego fryzura . 
Śliczne te pierścionki , nieprawdaż ?
Śliczne , szczególnie sówki . 
Śliczna ta sukienka . Zestaw nr.2 na Sylwestra . 
A do tego te oto śliczne buty . 
Strasznie mi się podoba ta suknia . Jest taka bajkowa i zarazem elegancka .
Te zdjęcie mnie oczarowało , no ale cóż , to Turcja ;D .
śliczne , ciepłe wełniane rękawiczki bez palców . 
Słodkie . 
Strasznie mi się podobają . Choć nie jest na nie pora musiałam je wstawić . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz